Friday, November 18, 2011

Tiba Masa


heyy blogger ! how are u ? okey, hrni aku nk share lagu pulak. lama dah rasanya aku x share lagu kan ? lgu plhn aku hrni ialah lgu Tiba Masa - SleeQ. nie lgu tema telemovie Kekasih Awal dan Akhir. korg dh tgk belum ? wa ckp sama lu, rugi x tgk woo. jln crita dy mcm crita Nora Elena dulu. tp aku rasa crita nie lg feeling lahh. HAHA. aku tabik lah lkonan aaron aziz nie. mantop doh ! org cakap cukup sifat dy sbgai suami. gilaa romantik ! yg plg pntg, dy nie SETIA ! ssh aku rasa nk cari org llki yg setia skg nie. hrp2 aku nie dilabelkn sbgai llki yg SETIA. ameen. so, aku hrp korg lyn lah lagu nie. dan untuk telemovie nie aku kasi 4 BINTANG drp 5 BINTANG. HAHA. have fun geng ! andd happy HOLIDAYS !

bye !

Thursday, November 17, 2011

Try To Chill

dikala rmai org sdg brgmbira. jgn kita lupa ada juga org yg bersedih.



heyy, FYI aku dah kena reject dr tmdga akhr RMC. sbb ape ? korg nk tau ke ? hemm, sbbnya tapak kaki aku flat. siot je kan ? ddk sana x smpai 2 hari dah kena balik. mnyshkn org je. hbskn duit utk buat mdcl chckup. knpa x bgtau awal2 kalau tapak kaki flat dy reject trus ? nie tak. haihh, tkpe lahh. dah bukan rezki aku. so, aku hrp aku dpt sklh yg lbh baik dr RMC. tp aku x kesah sgt, bljr mana2 pun boleh, asalkan ade MINAT. kan ? so, kpd budak2 yg nk ambl result UPSR, *abg doakan agr adik2 brjya dan llus dgn cmrlg ye. especially to my bakal adik ipar. HAHA. xd lahh, gurau je. okey geng, adios amigo ~
thank you :) 

Tuesday, November 8, 2011

korban 2011

sebelum memulakan korban :)

mengadakan sedikit doa selamat :)

kembanggg ! *cerita CUN. HAHA. 

anak En Azizan :)

jejaka idaman malaya ! HAHA :P 

penyembelihan diserahkan kepada En Azizan

Allahuakhbar ! Allahuakhbar ! 

sesi melapah :)

En Mohammadiah :)

*this pictures are using my new Nikon D3100 :)
*location : Desa Seri Iskandar, Kuala Kangsar
*thank you for visiting my blog :)

jeng jeng jeng ~

hey bloggers ! how are u ? okey. harini aku nk cerita sikit psl MTD. guess what ? aku dpt surat ke-2 dari MTD ! HAHA. syukur Alhamdulillah. dpt jugak aku surat ke-2. okey, surat nie sbnrnya nk mmberitahu bhwa aku dah lulus ujian prtma dkt lumut haritu. insyaAllah hari ahad nie aku akn dftrkn diri ke MTD utk tmdga akhir. so, tugas korg smua DOAKAN aku wehh ! doakan spya aku dpt msk MTD dan dpt capai cita2 aku eh ? okey readers. got to go. bye !
thank you :)